A névváltással a fürdő jövőjére vonatkozó terveket teszik egyértelművé, kiemelve a gyógyfürdő megjelöléssel a gyógyító tevékenységet is. Az Új név, új lendület program részeként megvalósuló fejlesztésektől azt várják, hogy erősödik a Zalakarosi Fürdő hazai és nemzetközi jelentősége és piaci pozíciója. A fürdő vezetői egy sikeres pályázatról is beszéltek. A 30 millió forint keretösszegű, vissza nem térítendő támogatással a munkavállalók továbbképzését segítik.
– A tavalyi évben fogadták el a társaság hétéves startégiai tervét, melyben kiemelkedő jelentőséget kap a marketing és az értékesítés. A megújult marketingstratégiánk egyik eleme az, hogy nevet változtatunk és az eddigi Gránit Gyógyfürdő Zrt. helyett Zalakarosi Családi-, Élmény- és Gyógyfürdő Zrt. néven fogunk megjelenni április 1-től – ez lesz a cég hivatalos neve is. Ettől azt reméljük, hogy megszűnik a koherencia zavar és a fürdőt egyértelműen be tudják majd azonosítani a vendégek, hogy ez a Zalakarosi Fürdő - fogalmazott Cziráki László, a Zalakarosi Fürdő vezérigazgatója.
adás
magazin
híradó